28 Şubat 2011 Pazartesi

Ünlülerin Vazgeçilmezi - J Brand

Hani şu ünlülerin üzerinden çıkaramadığı J BRAND Jeanler var ya... Seven'ın ultra konforlu modellerinden bir türlü vazgeçemeyen ben, bu kadar reklama dayanamayıp geçenlerde bir de ben deneyeyim de nasıl duruyormuş göreyim dedim,hiç ihtiyacım olmadığı halde, nur topu gibi bir kotum oldu ;) Boot Leg'ler bana göre en rahat ve şık modellerden biri olduğu için,direk aldım.. ben hayatımda bu kadar rahat, insanı bu kadar ince,uzun ve fit gösteren bir kot modeli cidden görmedim.. Şiddetle denemenizi tavsiye ediyorum... Özellikle "Love Story" modeline bayıldığımı da belirtmeden edemeyeceğim.. En büyük kurtarıcı yaz parçalarından biri olan beyaz jean anlayışıma yepyeni bir boyut getiren bu parça mutlaka dolaplarımızda olmalı derim ben... gidin,görün,deneyin.. pişman olmayacaksınız ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder