25 Şubat 2011 Cuma

Siradisi Tasarimlarin Adresi - DRAPE Butik

Çok yakın bir arkadaşım sayesinde keşfettiğim bu butik, moda kurbanlarından biri olmak yerine kendi modasının patronu olmayı sevenler için bana göre en doğru adreslerden biri...Bağdat Caddesinde, boyner'in sokağında açılan bu butikte birbirinden hoş tasarımlar, birbirinden şeker kıyafetler bulmanız mümkün.. Butiğin sahibi Gökçe SÜRMELİ tasarımı olan kıyafetlere fırsat buldukça uğrayıp bakmanızda fayda var çünkü bir gördüğünüzü bir daha yakalama fırsatı maalesef bulamayabilirsiniz... her bir tasarım birbirinden farklı ve her bir tasarımda gökçe'nin zevki, yeniliği ve yaratıcılığı var...Özel günler için birbirinden şık kıyafetleri burada bulmanız ya da size özel diktirmeniz de mümkün... Kendinizi Gökçe'nin yaratıcılığına bırakın yeter...Mutlaka uğrayın, ne demek istediğimi anlayacaksınız... ha bu arada resimdeki kazaktan bende var,kotun üzerine ya da beyaz bir pantolunun üzerine giydiğinizde inanılmaz şık duruyor... beyaz cekette ise hala gözüm var ;)

1 yorum:

  1. merhaba ben sevil.bende o mühteşem ötesi güzel tasarımlardan birtane edindim kendime dün...dolabımda ayrı bir hava esti birden tarzımı buldum diyebilirim.2.tercihim ve hiç ummadığım bir renkle içiçe olunca adeta benim için tasarlanıp dikildiğini anladım.evet çok beğendim evet çok güzel ve daha okadar güzel tasarımlar varkiii görmeden anlatılamaz...çok tşk ediyorum böyle bir elbiseye sahip olmama vesile olan drape'ye.sevgiler.hoşçakalın

    YanıtlaSil