23 Haziran 2011 Perşembe

En Başarılı Vücut Peelingi - KIEHL's GENTLY EXFOLIATING BODY SCRUB

Yıllardır "Dermalogica"nın peelinginden vazgeçemeyen ve peeling konusunda bu markayı tek geçen ben, bu defa bir değişiklik yapıp başka bir ürün deneyeyim dedim, KIEHL's body peelingin müptelası oldum...Peeling anlayışı granül büyüklüğü olan ben, ne kadar sert granüllü olursa o kadar derin peeling etkisi olur inancıma KIEHL's sayesinde noktayı koydum.. Kremsi bir yapısı olan bu ürün içindeki minik granüllerle inanılmaz bir peeling yapıyor, ve cildinizi ölü derilerden temizleyerek yumuşacık olmasını sağlıyor. Banyoda kese yaptıktan sonra ıslak cildinize uygulayacağınız bu ürünün farkına inanamayacaksınız.Grapefruit,Coriander ve Lavender olmak üzere 3 çeşidi bulunan bu ürünün lavender olanı benim favorim.. Mutlaka denemelisiniz ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder