14 Nisan 2011 Perşembe

PÜRÜZSÜZ EL ve AYAKLARIN SIRRI - AVEDA

Profesyonel saç ve cilt bakımı ürünleri ile AVEDA sonunda Türkiye'de... Şu an için sadece AKMERKEZ ERDEM KRAMER'de bulabileceğiniz AVEDA ürünleri gerçekten inanılmaz... Henüz saç ürünlerini denemedim ancak çok kuruyan ve bir türlü çözüm bulamadığım ellerim için kendi adıma bir mucize yaşadım desem yalan olmaz. Kuaförde deneme amaçlı kullandığım, daha sonra alıp vazgeçilmezim olan bu kremler gerçekten muhteşem. Sürer sürmez elleriniz pamuk gibi oluyor.Piyasadaki bir çok krem gibi yapış yapış ve yağlı bir dokusu yok... Benim gibi sürekli el yıkayan bir tipseniz hele, ellerinizi yıkadıktan sonra bile yumuşaklığın kalıcı olduğunu görünce inanamıyorsunuz... El kremi kadar ayak kremi de çok başarılı.Mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum.Anadolu yakası erdem kramer'lere gelmesini ve saç bakım ürünlerini

denemeyi sabırsızlıkla bekliyorum ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder