27 Nisan 2011 Çarşamba

Mukemmel Kalca ve Bacaklar Icin - REEBOK EASY TONE

Kendimin bildim bileli spor yapan ve her sezon mutlaka dizinden bir sakatlik geciren ben, bunca yildir yanlis ayakkabiyla spor yapiyor ve aslinda kendi kendimin sakatlanmasina sebep oluyormusum da haberim yokmus.REEBOK EASY TONE teknolojisi ile tanistigimda bunu gec te olsa anlamis oldum. Reebok'un kas calistirici ayakkabilarinda her adimda dogal dengesizlik ve yumusaklik saglayan dengesizlik topundan esinlenerek tasarlanmis yastiklarla hareketli hava teknolojisi kullanilmis.Bu patentli teknolojinin amaci her adimda daha iyi kalca ve bacaklara kavusmamizi saglamakmis.Walking,running ve training olmak uzere uc farkli alternatifi olan bu ayakkabilari kullanmaya basladigimdan beri hem diz agrisi cekmiorum hem de bacak ve kalcamin daha cok calistigini hissediyorum. ''TONE LIKE EVA MENDES'' sloganiyla patlayan bu seri ile birer Eva Mendes olabilir miyiz bilemiyorum ama hayalimizdeki kalca ve bacaklara kavuscagimiz kesin..Deneyip begendikten sonra yaz gelir gelmez dayanamayip birer de EASY FLIP FLOP alacaginiz kesin..Demedi demeyin sakın ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder